ارسال محصول
نحوه ارسال محصولات به چه صورت می باشد؟
ارسال محصولات به صورت همه روزه (بجز روز های تعطیل رسمی) از طریق شرکت ملی پست یا شرکت های ارسال خصوصی مثل تیپاکس انجام میشود.
آیا ارسال فوری هم دارید؟
ارسال فوری فقط برای شهر تهران توسط پیک موتوری انجام میشود.
مدت زمان دریافت محصول چند روز هست؟
وابسته به شهر و شیوه ارسال انتخابی شما حین ثبت سفارش، از ۱ روز تا ۵ روز کاری متغیر میباشد.
پرداخت
نحوه پرداخت مبلغ سفارش چگونه است؟
برای پرداخت مبلغ سفارش شما میتوانید از درگاه پرداخت انلاین استفاده کنید یا با هماهنگی با پشتیبانی سایت، از طریق کارت به کارت اقدام به پرداخت مبلغ سفارش خود کنید.
آیا پرداخت آنلاین قابل اطمینان هست؟
بله. نظارت بر پرداخت های انلاین توسط SSL قدرتمند انجام میشود.
تعویض محصول
آیا امکان تعویض محصول وجود دارد؟
در صورت بازگرداندن محصول به شیوه ای که پلمپ بسته بندی باز نشده باشد امکان پذیر است. برای تعویض محصول با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
آیا امکان بازگرداندن محصول وجود دارد؟
در صورت بازگرداندن محصول به شیوه ای که پلمپ بسته بندی باز نشده باشد امکان پذیر است. برای مرجوع کردن محصول با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برای ثبت سفارش باید در سایت عضو شد؟
الزامی برای ثبت نام وجود ندارد، اما برای اطلاع از تخفیف ها یا محصولات جدید پیشنهاد ما این است که حتما عضو شوید.
آیا امکان رهگیری سفارش وجود دارد؟
با داشتن شماره سفارش و ایمیلی که در بخش ثبت سفارش استفاده کردید، میتوانید در قسمت “رهگیری سفارش” به صورت دقیق از وضعیت سفارش خود مطلع شوید.
برای بازگرداندن محصول به کجا مراجعه کنم؟
متاسفانه امکان مرجوع کردن به صورت حضوری میسر نمیباشد. برای بازگرداندن محصول از طریق پست به آدرس درج شده در بخش “تماس با ما” اقدام کنید.